drömmar tar aldrig slut <33<33

jag vet att jag har varit konstig på sistonde men snälla förlåt mig vi har kännt varandra sen jag föddes och jag älskar dig, men bara för att jag flyttade så går våra drömar som vi hade tillsammans sönder nej varför skulle dom göra det, jag gråter dag och natt för dig gumman för du finns bara i mitt hjärta, ingen vill vara med mig här, jag vill bo hos dig nu för jag klarar mig inte utan dig :'( jag klara inte av detta mer för fall du och min familj hade funnits hade jag inte varit här nu då hade jag varit hos mormor och alla andra, JAG ÄLSKAR DIG NÅGOT ENORMT <3333333333333 det känns som om jag är onsynlig, jag fattar inte det jag är retad sen dagis, jag fattar inte att det är kul att retar mig?? jag har lyssnat på jättefina låtar som vi lyssnade på förut älskar dig

Kommentarer
Postat av: Molly <3

Älskar dig med älskling..... Saknar dig med jätte jätte jätte mycket<3333333333

2011-05-10 @ 18:28:54
URL: http://candybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0